CITAT (Amaryllis @ 01-10-2010, 22:18)

"Aoow lugna ner dig, orka bli så upprörd" sa min son när jag hade sidan öppen. Håller med honom.
ja det är intressant hur du har ork att svara ens liksom bara töntigt att skriva det du skrev, skrattade ni gott tillsammans eller?. hade någon skrivet att du ockås stödjer trafficking bara för du laddar upp bilder på en sida så kanske du också hade blivit upprörd eller ?
för de som inte vet vad det är för nåt.
http://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4nniskohandeljag gjorde en tråd för att jag ville visa bilder, istället kommer en person och lägger märke till nått (som man lika gärna kunde skickat i ett pm och sagt). sedan svarade jag trevligt tillbaka. och sedan kom det tillbaka en ganska dålig/otrevlig ton. sedan kom du in och förlöjligade det hela. eller bestämmer du hur jag ska bli upprörd eller ta till mig ?
jag blir väldigt upprörd när folks säger att jag stöder trafficking. och jag blir upprörd när människor går fram med en ton för en reklambild jag inte ens visste fanns.
men tydligen har du redan bestämt att jag är löjlig/överdriven. 47år och på sådan nivå ja vad ska man säga.
CITAT (renate @ 01-10-2010, 21:18)

Gillar dina Passionsblommor,jag lyckas inte med dom.Även de andra växterna ser fin och välskött ut.Du är en sann växtälskare.Såg inte flickan på din site men tycker den är jobbigt,jag tittade i pixboxalbum,lättare att bläddra.Hur får du plats själv när alla växter är invintrat???
tusen tack
ja jag gillar navigeringen bättre på pixbox men tycker upplösningen blir sämre av bilderna.
jag får knappt plats, det är växter överallt inne på vintern, fullt i källaren fullt på borden och fullt på golven framför balkongdörren.
Redigerat av flaxss: 02-10-2010, 14:22