CITAT (mamamaggan @ 08-10-2010, 22:46)

När jag skrev om vilket kön som kommit på dessa klädnader så var det också inbegripet vilket syfte , könen har olika syften , klädnaderna har.
Just nu orkar jag inte , har inte tid heller , kolla igen vad ni skrivit men jag återkommer när jag gjort det. När det gäller BH så tillhör jag den generationen som brände dem i protest .
Jag tycker inte att det är ett förtryck att förvägra dem utbildning eller arbete p g a klädseln.
Hur ska det gå till praktiskt ? Hur ska man veta vem som kommer till jobbet/skolan , ska man särbehandla den som bär heltäckande och varje morgon/varje lektion kolla vem det är ? Om personen ifråga inte får visa sig , hur ska det gå till ? Kan den personen identifieras utan att visa sitt ansikte ? Kan den personen ha ID-kort som visar ansiktet ?
Sedan tycker jag som jag redan skrivit att om man inte kan se ansiktet så blir det svårare att föra ett samtal .
Orkar och hinner inte mer just nu men återkommer som sagt.
Sovit på saken och har bestämt mig för att lämna diskussionen. Tvingar dig inte att läsa något du inte vill, du har all rätt till dom åsikter du har vare sig dom är grundade eller ogrundade. Jag hade svårt att släppa taget om dig och jag hoppas du förstår varför. Ber hursom helst om ursäkt för det.