CITAT (Klint @ 09-10-2010, 19:28)

Jag är lite för lång till min vikt,men det är inget jag tänker på dagligen.Smink ja det kan gå veckor utan nåt sen har man en period med lite lagom men det finns dagar då jag löper hela linan ut dock är jag nog oftast osminkad.Varför ja det beror på tid lust och prioritering.Men ibland känner jag mej piggare och fräschare med lite piff.Vad andra tycker de sk..er ja i !
Under flera år var jag alldeles för kort för min vikt. Tänk så olika det kan vara.
Färgar inte håret längre, efter att min då 18-årige son tyckte jag var snyggare med vitt/grått. Innan dess hennade jag håret i c:a trettio år. Gillade den struktur håret fick av hennan. Nu när det har förlorat nästan all färg är det också kraftigare än det var innan. Har superkort hår numera, eftersom jag inte klarar av att göra något med det längre. (
Kan inte lyfta armarna över huvudet). Kan sakna mitt långa hår ibland, men det går snabbt över.
Sminkar mig gör jag ibland. Ögonbryn, maskara och lite ögonskugga. Mest för min egen del. Tycker jag ser piggare ut då. Har man, som jag, kronisk värk och sömnsvårigheter, syns det i ansiktet ibland. Då är det roligare att möta sig själv i spegeln när man ser pigg ut.
När jag fortfarande arbetade sminkade jag mig dagligen.