CITAT (Red Top @ 11-10-2010, 11:26)

Ibland är du mer än lovligt egocentrerad. Allting handlar inte om dig på det här forumet.
http://justfuckinggoogleit.com/ Har ingenting med dig eller ditt nick att göra. Det är en länk till en webbsida, som heter så.
På svenska skulle översättningen bli ung.
Googla det för sjutton! Red topp,
Nä, har inte trott att allt endast handlar om mig, men nu efter justeringen ser jag även det som jag inte såg innan.
Jag tycker inte att det var det minsta egocentriskt av mig att ta reda på vad som stod i den. Visste inte det som Huggorm påpekade, hur få texten större.
efter att jag stängde ner datorn innan vi åkte, var texten som den är ny, döm min förvåning när jag åter hemma gick in på nätet att vad i all sin dar har hänt???? Ingen har kunnat visstas här under vår bortvaro pga larmet.
OK, då får det väl vara vad det nu är, men reagerade på mitt felstavade namn och ville ha klarhet.
Är det egoistiskt? Då är du ute på hal is. Så uppfattar jag inte saker för min del, men ser många vältra sig i självömkan och låter dom ha sina huvudroller tills ni tröttnar på deras tugg.
När/om jag lämnar detta forum, gör jag det i så fall i ett lugnt läge, jag springer inte iväg svanssen mellan bena, så ni vet det.
Mjukhet besvaras med mjukhet och inget annat. Skiten hoppar jag över, om jag får lov att komma ur skamvrån????

... fuchian ... (att det ska vara så svårt att få ett svar!!!!!!)