CITAT (kerstin z5-6 @ 13-10-2010, 14:26)

Jag var ju inte med förra året, skriver ni inget här om vad ni tog och sådant? Kommer det sen ?Är väldigt nyfiken

Vi brukar nog inte skriva så mycket om det. Det är upp till var och en att avgöra själv.
Tänk så här Kerstin:
Jag skickar kuvertet med 20 fröpåsar till nr 1, nr 1 tar alla mina och lägger in 20 nya. Nr 2 skriver att hon inte hittat nåt hon ville ha. Hur kul var det för nr 1?
Den här kedjan är tänkt för alla! Man behöver inte ha några konstiga, okända fröer. Det räcker att man tycker att det är roligt att plocka fröer i den egna trädgården. Förhoppningsvis hittar vi alla nån ny favorit bland påsarna. Och kanske vi kan dra ner nån inte ont anande i frösåddsträsket
Vad man skriver i tråden avgör man själv, det finns inte ens ett krav att skriva över huvud taget, men det är önskvärt. Alla sitter vi ju och väntar på kuvertet, en del har ju tydligen tom flyttat ut till brevlådan
Den här kedjan är lite av ett lotteri, bara den som skickat kuvertet vet vad kuvertet innehåller, men lottpriset är 2 frimärken
Eftersom jag är lite av mamma till den här kedjan, tycker jag att det är jätteroligt när nån skriver att de behållit X antal påsar, eller att ni hittat en påse av nåt som ni letat länge, men som sagt:
ni avgör helt och hållet själva vad ni vill skriva.