CITAT (Huggorm @ 20-10-2010, 22:53)

Hon har ju rätt, det är i första hand invandrarna som härjar i Malmö. Inget blir bättre av att man försöker dölja det.
Nä så är det! Jag har absolut inget emot människor från andra länder och dom flesta är bra, jag har vänner o arbetskompisr från andra länder. Men jag har ju läst och hängt med ett tag och oftast så får man höra orden "utländsk härkomst", varför är det så då???
Jag är väl en idiot men ibland så tror jag att då dom kommer hit från sina krigshärjade länder så blir dom först glada men innom dom så finns det hemska minnen och minnesbilder som gör livet outhärdligt.
Sen så är vi så otroligt olika för här uppe i västerbotten och i min kommun så tar vi emot mååånga men dom VILL ha mera liv och rörelse och otrivs då här uppe i lugnet.
Ja om jag ska vara ärlig så fattar jag ingenting????
Jag skulle vilja vara så djäklig att jag vill säga såhär! Dom som kommer hit är tillräckligt starka för att ta sig hit, vissa har retat sin egen regering så dom måste fly.
DOM som inte kan och orkar komma hit och aldrig har minsta tanke på att reta någon, dom sitter kvar i bl.a Sudan med flugorna i ögonvrån!!!!!
Jag tycker att vi hjälper fel personer!