Gud va roligt, ni tycker ungefär som jag! Även jag skulle välja hårdrockaren, eftersom de enligt min erfarenhet oftast är både trevliga och ÄKTA, de brukar inte dölja vilka de är. Till skillnad från måna trendiga snyggon som bakom fasaden döljer ett obehagligt inre. Sen finns det självklart undantag, som alltid! Jag tycker bara synd om alla som fortfarande är fast i tanken att tatuerade hårdrockare är farliga, och säkert också satanister och kriminella.

De hårdrockare jag träffat har varit världens goaste, som kämpar för djurens väl och ett rättvist samhälle.
Jag kan nämna att jag själv passar in på alla alternativ och samtidigt inget alternativ. Jag är en sån där knepig kameleont som byter stil för att passa humör och situation, kan se ut som allt från gotare till slarver till kostymnissa till sexbomb (syftar då på KLÄDERNA, huruvida JAG är sexig eller inte vågar jag inte uttala mig om.

)...
CITAT
Men vad lustigt! Och jag som trodde jag var udda som spontanröstade på hårdrockaren! Nu leder han stort. Jag kan inte säga varför jag röstade som jag gjorde, något med att han förhoppningsvis är sig själv kanske. Jag känner inte igen mig i en hårdrockare i alla fall, mer i den vardagliga slafsaren eller vad hette det som jag för övrigt också skulle kunna tänka mig att fråga efter vägen. Kostymnissen skulle jag inte våga fråga av rädsla att bli utsatt för arrogans och överlägsenhet.
Hjälp, jag tycker som majoriteten! Får man ta tillbaka sin röst?

det här bevisar bara att det odlaiter är smarta och bra på alla sätt och vis.