CITAT
Jo, det var nog mest tuffast för mamma att se henne, för att hon hadde hand om henne rätt mycket under de 10 första åren. vilken schock för vår mor!!!
Min lilla-syster fick psykos efter födelsen och även att jag tjatade att söka hjälp så hjälpte det inte. Socialen tog barnet från henne och pappan fick ensam vårdnad om henne, men han brydde sig inte....
De gångerna jag såg henne, såg jag en enorm begåvad tjej, kunde rita så ovanligt bra, vi har inga på min sida som har sångröst, men genommusikaliska kusiner har jag.
Hon kunde sjunga, den lilla. Texterna som hon skrev var rätt destruktiva.
Jag hörde senare att pappan hade flyttat med henne till en annan ort och hade börjat supa, arbetslös och ingen såg efter tösen. Hon fann en tryghet hos en dubbelt så gammal knarkare och hårdrockare och de levde tillsammans tills han tog en överdos.
Bland dessa människor kom hon sedan i kontakt med satanismen och kunde inte ens möta sin mor, hon jobbar nu som healer, med ljusa energier. Det blev krock direkt mellan det ljusa och det mörka. och de har inte någon relation över huvud taget. Inte enbart vad tösen blev, också innan dess.
Jag har inte hört mer sen pojken föddes hur hon har det.
Under sin tonårstid åkte hon ut och in på rehab, men när hon fyllde 18, så då sa hon att nu kommer ni inte åt mig mera.
Jag har försökt prata om detta med min syster, men det blir endast det att hon berättar om alla sina sjukdommar och en och annan ängel emellan. Mer kan jag nog inte göra, men kanske det kommer upp något där man kan hjälpa tösen. Är hon fortfarande som tidigare så blir hon inte så gammal. Ledsamt men hjälplöst.
...Fuchian .....
Hemskt och ledsamt, ja! Men det tycks mig en aning märkligt att skriva om det i en tråd som handlar om stil? Såvida du inte menar att hon hade den klädstilen på grund av att hon mådde dåligt eller hade med satanister att göra? Vad menar du egentligen?
(p.s. jag kan absolut förstå behovet av att prata av sig och uttrycka sina tankar och erfarenheter, men det finns en tid och plats för allt.

)