CITAT (Fny @ 22-10-2010, 15:33)

Sin SÄMSTA sida? Det var väl inte så trevligt sagt. Anser du alltså att en typisk hårdrockares kläder faktiskt är sämre än andra kläder? Eller är det grupper med hårdrockare du har problem med? Och varför då?

vad ska man säga... det är tråkigt att höra... jag kan inte ens formulera ett förståeligt svar, jag blir bara ledsen. Det är synd att du har fått en så negativ bild av hårdrockare, fuchsian.
Snälla Fny,
Jag var inne på den sämsta sidan, inte att jag själv har några problem med dom, utan att det finns en del grupptryck bland medlemmarna och "ledaren" sätter gränsser. Sedan finns det allt annat mellan det svarta och det vita ---- alla nyanser ---- det ska man inte glömma.
Jag skrev just om detta till en annan att det jag personligen bryr mig om ---- är det som finns innuti ---- allas kläder.
Jag känner mig reserverad om jag ser en grupp människor --- sen kvittar om de är nudister ---- innan jag tagit mod till och kännt med mig att de bemöter mig vem som helst.
Snälla Fny, bli inte ledsen, jag bryr mig inte om kläder --- jag bryr mig om människan-----, jag var nog lite kantig och du fattade det på ditt sätt, men så är det inte, även att jag inte var/är en rockare typ och lyssnar inte så ofta på den musiken, så utesluter jag inte något för ingen vet vad som händer i morgon.
Dessa hårdrockskläder skrämde skiten ur morssan och mina andra syskon vände ryggen till, men det gjorde inte jag, även att jag har inte sett henne med den utstyrseln och hon vill inte hålla kontakt med oss andra, inte ens med sin egen mor.
Dom, mina närmaste kallar jag fördomsfulla och undrar inte alls att tösen håller sig borta. ..Fuchsian....
Redigerat av fuchsian: 22-10-2010, 15:09