Som Herkules nämner ---- är det ju insidan som har den största betydelsen, oberoende allt annat, tro och religion, som Motti nämner, har ju ingen betydelse om det är endast utanpåverk.
Jag skulle nog inte välja nån kostymnisse, hellre en lodare om jag känner mig bekväm hos personen.
Det jag undrade i förra inlägget var att hur/om någon tänker med intuitionens språk? Alla har ju den, mer eller mindre. Jag litar på min intuition och den har hjälpt mig i många olika pörsmål.
Många New Age typer klär sig på sitt sätt att visa vad de är. Synd bara om det hänger på kläderna. Under min mediala utbildning var allt sånt "utanpå" förbjudet, vi skulle visa vår innersta, inte kläderna. Sen att jag är svag för indiska och orientaliska kläder, så går jag inte ut med dem, de stannar här hemma och oftast är de anknytna till bekvämlighet och till min dansglädje och den musiken får mig igång.
Jag önskar att måtte vi inte bli för stelbenta i vår sätt att se på andra människor som är annorlunda, låt nyfikenheten leva sitt liv för det kan berika oss på alla möjliga sätt, det positiva, menar jag, men inte blunda för att det finns ett mörker, men fastna inte i det. ....Fuchsian....
|