CITAT (Gita @ 24-10-2010, 17:53)

Nu förstår jag inte riktigt vad du menar, det är riktigt att jag i allmänhet inte bemöter dina inlägg vilket beror på att jag helt enkelt inte har något att säga, kanske för att jag inte helt förstår dig och vad du vill säga.
Har man inget att säga skall man väl vara tyst och det kan du väl ändå inte kalla mobbing och f.ö är det väl flera andra vars inlägg jag aldrig eller sällan bemöter.
Gita
OK,GITA,
Men då förstår jag dig. Lade bara till märke att du hadde hoppat över det jag skrivit och svarat till en annan, men det är ju fullt förståerligt, så gör jag också om jag kan inte hitta något att tillägga men ser en annan som jag svarar till.
Jag vill hellst fixa missförstånden på en gång, sedan om vi i sak går åt var sitt håll, så är det bättre än känna, att hon bryr sig inte vad jag hadde skrivit.
Jag har nog fått mobbingen på hjärnan, så mycket som det har hänt och med så måmga jag har/de har ställt en RAK FRÅGA som är lätt att svara och att det ska inte bli långbänkar på något håll. Det har fungerat bra.
Sedan finns den gruppen som kommer efter och bara ska sabotera, men det finns ju "ignonera", så jag bemöter inte dessa som har hackat på mig sen jag kom med i forumet, men även det känns nu bättre.
Då är vi överens, och jag ber om ursäkt för min del och hoppas att du förstår. ...Fuchsian....