CITAT (Solstorm @ 27-10-2010, 08:33)

Fuchian, jag vill inte ha fler pm från dig där du skriver om andra medlemmar. Du plockar definitivt inga poäng hos mig på det viset.
Den här tråden handlade om den allvarliga mobbningen som är ett helvete för så många. Också här förstör du.
Tycker du att detta var ett lämpligt inlägg?
Solstorm,
Om du själv är helt oskyldig, så tycker jag att det inte finns mer att snacka om. JAG vet vilket helvete en mobbning kan vara, och här är den på så låg nivå så man tror knappt sina ögon. Malcolm´hade inte här och göra fr, början. Han kom inte med något nyttigt till tråden utan enbart att ge sig på mig.
Det som blev missförsrånd och ensidig syn från mitt håll, redde vi ut direkt där och allt skulle få fortsätta om bara han o Stintan inte hade kommit dit med sin skit.
Det var ju det jag undrar, är det verkligen nödvändigt av honom (som har ignonerat mig) och därmed visat klart att det ska nu inte vara nån kontakt mellan oss i trådarna. Jag har låtit honom passera, inte ens sett vad han skrivit, så då har jag min fulla rätt att fråga vad han har där och göra.
Detta är ju det "finstilta mobbning" som jag nämnde i tidigare sammanhang som händer i forumet. Det är ett helvete, borde jag veta bäst!!!!!
Just detta sysslar ju du med nu!!!! Några påäng behöver jag inte heller.
Malcolms inblandning av min make i det hela är ett lågvattensmärke, som visar att han kan tänkas trakassera min familj, men om han vill prata med honom så får han väl göra det, om han blir bra av det samtalet.
Jag har sagt mitt och här ÄR JAG oskylldig, annars hade jag inte brytt mig om, förutom de som missuppfattade mig fel och vi rättade ut det vad vi menade och även om vi inte delar den sakfrågan, fattar den andre min synpunkt i det hele och vi respekterar varandra för det. Resten gjorde vi i PM form för att inte störa mer i tråden. Och där kan vi ge bättre uttryck för vad vi känner än på tråden, där alla kommer och förstör det hela. Jag skäller inte ut någon varken i forum eller mer privat, det är inte min stil.
Det finns inget att anmärka om mig här, så lägg ner skiten. Så himla dumt att ens att bry sig mera om det hela.
Jag kommer också i fortsättning att ta upp det direkt om nånon av medlemmarna känner sig trampad på tårna av mig. Det är den snabbaste vägen att få ur det hela. Kommer inte befatta på långbänkarskit.
KLART???? TYDLIGT ????? ---- Så bra då. ...Fuchsian .....
Redigerat av fuchsian: 27-10-2010, 09:19