HERKULES,
Ja jag har läst ditt inlägg och det som kommer fram där motsvarar också med min bild av mig själv.
Du har så rätt i det stora hela.
Jag förstår att jag kom in som en stormvind, men nådde inte till förväntningarna (främs bildhantering och udda samtalsämnen) Jag ville enbart vara en enda i forumet och det öppnades en helt nu värld för mig, som dottern uttryckte att ge dig i akt vad du än gör.....
Hon föreslog mig FB med några medlemmar som jag fick hjälp och glädje, ikke dig att glömma.
Mina upplevelser, som jag har berättat, motsvarar inte helt allt, utan det värsta har jag sorterat bort. Det var mycket värre, men hör inte hit.
Mina klienter förstår jag bättre pga det jag själv har gått igenom och kan bemöta deras kaos på plats.
Min tanke var att ge en bild av det som tråden gick ut på, det var mitt sätt att ge, det funkar i mitt liv.
Jag är klok nog att ta ditt inlägg på allvar och jag är inte främmande alls för olika tankar som du skrev till mig. Det stämmer rätt bra och kritik tål jag om den är SAKLIG OCH RAK. Svarar inte på skit.
Vi alla har våra brister och goda sidor och gm. detta lär man sig mera hur allt funkar, dummare är jag inte, men kan retas ibland, tyvärr. Men det är inte av den elaka sortens.
Må du tro att jag har läst mina egna inlägg, då det börjar blåsa i örona och tänka efter hur skulle jag kunnat förklara det bättre.
Med mobbningen har det varit rätt bra förrutom några stycken, men jag läser inte deras inlägg för jag har ignonerat dem, för min egens skull och att undvika konflikter.
Stort tack för ditt inlägg .......

tack att du och de andra finns. .... Fuchsian....