Silos,
Jag har med stolthet gett med mig när någon vecka sedan en annan medlem bad om det. Det var en diskussion och Stintan dit direkt.
Denna medlem bad oss att lägga ner, om någon av oss var såpass klok. Jag svarade direkt att jag gör det på direkten och tänker inte befatta meg mer av "mobbarna". Nu var det så att jag hade "ignorerat Stintan, så jag ser inte hennes inlägg, vilket känns bra för mig. Men hon fattar noll. Kan inte bevisa ens det hon skyller mig för och ljuger av bara den.
Men tänk, nu kommer människan igen med och förstör flera trådar där vi hadde rätt trevligt faktiskt. Jag kan bara beklaga detta, men har nu förstått att det enda är att fortsätta med ignorera alla hennes hopp.
Där känner jag mig stark och har fått kontakt med flera medlemmar där vi diskuterar om allt möjligt, faktiskt rätt trevligt har vi det.
Sedan är det nån som tjatar om sanningar och att jag skrivit om mina inlägg???? men hallooo! Sånt har jag inte tid med.
För allmänt kallas jag att ljuga om allt, men en sak tänker dom inte på och det är att de måste bevisa om jag gjort någon illa omedvetet, annars varför gräva upp allt gammalt?
Låt mig vara i fred.
Jag har bett om hjälp av dem som känner mig bättre att påpeka om jag blir för intensiv och de har i hyglig ton förklarat saker och ting.
Om det har uppkommit missuppfattningar, så tar jag tag i det på en gång, ingen långbänk här, det förstör för andra medlemmar och jag är så jädrans trött på det hela det males och males och ingenting kommer ur det.
Jag är glad åt alla mina forumsvänner som hjälpt mig att klara av det hela.
Ja du, Silos, det kan bli så, men även jag är en människa.......

..Fuchsian....
Redigerat av fuchsian: 27-10-2010, 16:05