CITAT (netaave @ 29-10-2010, 18:30)

Skickade ett mail igår, ville muntra upp honom lite. Fick ett svar som visar att han är en otroligt stark människa.
"Hej !
Ja, nu vore det en överdrift att påstå att det är bra. Har fått veta att behandlingarna inte haft nån effekt utan tumören har växt till sig i godan ro. Mina dagar är räknade, kort sagt. Fast å andra sidan mår jag fysiskt bättre än på länge. Inte direkt så jag skulle kunna bugga en hel kväll men jag har god lust.
Jag har flyttat in på ett boende på XXXXXX-gården och här är jättefint och alla är så vänliga så det känns nästan lite sirapssött ibland. <men det finns väl dom som är i behov av sån omtanke. Själv är jag fatalist ända ut i fingerspetsarna så jag tar dagen som den kommer, utan någon större sentimentalitet. Jag är ganska nollställd vilket troligen förvånar somliga och kanske stör andra. Men det finns inte mycket att ligga och sparka sig trött för. Bättre att göra så mycket som möjligt av den tid som är kvar.
Du får ha det så bra och satsa vidare på buggknyten. Dom är säkert uppskattade av många även om det finns ett visst svalnande intresse från andra håll. Håll ut! Säger NN och skickar kramar."
Vet han att du lägger ut mailet här.