CITAT (herkules @ 16-11-2010, 10:46)

du undrar om folk här på forumet skulle kunna tänka sig vilken medlem som helst som moderator?
jag svarar för mig - ja, det skulle jag. så länge personen gör det den är ålagd att göra ser jag inga som helst problem med någon.
vad var det mer för frågor du ville ha svar på?
Tack för att du svarade. Jag själv kan absolut inte tänka mej vem som helst som moderator. Det skiljer väl mej från en del andra, förstår jag nu. Och om en moderator gör det den är ålagd att göra, sköter den väl bara sin uppgift? Men AQ sa ju att han inte hade fått tillåtelse att göra rättningarna han gjorde, och det reagerade jag ju på. Även om det inte började där...

CITAT (Alba @ 16-11-2010, 10:46)

Du sa även att Aqua nu kunde avsäga sig uppdraget eftersom det inte är spam längre och att någon annan kan få chansen sa du också.
Vi kommer nog inte längre i ämnet.
Och jag håller fast vid att jag tycker att AQ kan sluta som spamborttagare nu när det inte finns några spam. Sen om det börjar drälla in massor igen, som det verkligen var frågan om då, så kan ju nån hoppa in som borttagare igen.
Jag tror heller inte vi kommer längre, hoppas bara att någon förstått vad jag velat säga.