CITAT (*Stintan* @ 19-11-2010, 09:56)

Är en fixare och praktiker som gjort många saker som förvånat andra men det är nog mest för att jag är kvinna och gjort sånt som traditionellt ska göras av män som folk reagerat. Själv tycker jag inte det är konstigt alls. Lite galen får man vara

Jag har nog alltid varit lite annorlunda iom att jag redan som liten försökt tänka själv, ifrågasätta status quo och gå min egen väg. Just de etablerade könsrollerna är nånting jag alltid ifrågasatt

Jag har aldrig varit så macho av mig fast jag är hetero man.
När jag var liten och de andra kidsen lekte med varandra var jag ofta ute i naturen och letade efter fina vilda växter som jag ibland grävde upp och planterade i min farmors trädgård. Detta var inte alltid så värst populärt, så till slut fick jag en egen del av trädgården där jag fick plantera och sköta om mina ogräs

En del tycker säkert att jag är konstig för att jag är vegan, men det tycker inte jag

Och en del tycker säkert att jag borde växa upp och börja leva som någon i min egen ålder, men man är ju inte äldre än vad man känner sig

Och precis som Fny har jag och min dåvarande partner legat på köksgolvet tillsammans och tittat upp i taket

Det finns lite andra "konstigheter" men dem vill jag nog inte berätta om här