Konstig...jo men självklart är jag det!
Udda intressen? Stenar. Har alltid varit mer eller mindre fixerad vid stenar. När jag var barn hade jag nästan alltid stenar i fickorna (vilket min mor inte var såå förtjust i...konstigt nog).
Jag har alltid trivts bäst ensam eller i sällskap av djur. Trivs med (de flesta) andra människor också, men bara om jag får vara ensam emellanåt.
Kan inte/vill inte göra "hastverk"! Mår illa ända in i själen om jag måste göra något snabbt...passade inte så bra in på mitt yrke, där det är mycket vanligt att man jobbar på ackord

Det gick bättre att jobba på emballage-avdelningen...inga ackordjobb där
Skruvar gärna - har hittills aldrig lejt bort oljebyten, byte av avgasrör och annat normalt underhåll av bilar. Nu är det bara min artros som hindrar mig - och att guben är likadan (minus värken)
Kan vara tyst i flera dagar. Kan lika väl få mundiarré.

Prata om samma sak utan att gå in sidospår - inte jag inte! Ibland kan det nog vara svårt för andra att hänga med...så konstiga människor det finns!
Samlar på småsmå glasdjur. Men dom måste ha normala färger! Alltså inte lila kor, röda älgar o.s.v.
Städa glömmer jag bort att göra. Stryka kläder gillar jag inte - ska jag stryka så måste det bli helt slätt, så det kan ta låååååång tid att stryka en skjorta
Perfektionist på ett vis, världens slarver i övrigt.
Kommer sällan ihåg vart jag lagt saker...