Överbölingen,
Men visst kan du ha dina åsikter om musiken. Alla vi är ju olika.
För mig är dagens musik som ungdommar lyssnar på lite ensidigt och entonigt och massa "skrammel".
Jag vill inte såra någon, så inte ta illa vid. ..

Smaken är ju delad som baken.....
Jag håller med dig dock att musiken var mer melodiöst förr. Jag är dock mest åt det klassiska hållet för det har jag spelat så länge med pianot och nu keyboard.
Även poplåtar från - 70 och - 80-talet tycker jag om att lyssna och spela.
Jag beundrar fru Ernman och älskar hennes låtar ....

, hon kan sin sak. Jag är inte annars för opera-hållet, men det finns en del godbitar att ta till sig.
Min gamla MP-3 spelare är full av naturmusik av många olika sorter, det funkar bra som godnatt-musik när man har svårt att somna. Har under årens lopp skaffat dessa speciella CD och av det har jag delat med mig till mina klienter, dom som har sömnbeskymmer och oftast ber de om det när de hör det hos mig.
Jag har instalerat Spotify, men ännu har jag inte hunnit med att titta närmare på den biten. Jag skulle behöva nytt till min iPod, men just nu har jag det lite tajt med tid, men kommer att se över det hela. Förhoppningsvis hittar jag något att ha i gymmet.
Min meditation har jag i min MP3 som jag använder minst varannan dag.
För övrigt tycker jag om idèn att dela musik med varandra som det skrivs i tråden, man kan alltig fråga om det man inte hittar själv. Bra, fler förslag?? ...

.... Fuchsian .....
Redigerat av fuchsian: 10-12-2010, 11:29