Personen har varit här och bett om ursäkt och hade med sig två stora ben till hunden.
Han hade en massa knepiga ursäkter som jag inte brydde mig om att lyssna på, sa bara - "du böjde dig ner, hade ansiktet i jämnhöjd med hundens huvud och nöp hunden om örat, hade hon varit den hemska hund du inbillar dig att hon var, så hade hon bitit dig i ansiktet – insåg du inte det?"
Hunden har tränats enormt mycket för att klara alla situationer som kan tänkas uppstå med en sjuk husse så kommer det ett pucko, som denne person då kan mycket av hennes tillit bli förstörd – hon är inte van vid att bli hanterad så att det gör ont.
I sambons dokumentation står att vi har hund, katt och nymfparakiter och man har lovat att det inte ska komma hit hundrädda personer.
Jag blir så less och känner det som att eftersom sambon är sjuk så har kommunen tagit över och ska sambon få hjälp måste vi andra utplånas, fast bara under den korta stund som han har hjälp – under dygnets övriga tid – 23 timmar och 45 minuter så är det vi som ska sköta allt – både hund och katt hjälper mig mycket. Fortsättningsvis får jag och djuren gömma oss när det kommer någon hit, för självklart är jag minst lika farlig – jag bits ju! Biter ifrån i alla fall
Bifogar en bild på de hemska djuren
Bifogade miniatyrbild(er)