Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Finns det, trädgårdshjälp?
          vickeva
          Inlägg 09-09-2004, 19:48
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 429
          Medlem nr: 2 441

Jag skulle behöva någon som kom och röjde i trädgården... jag har ju en trädgård på 1300 kvm där jag har stugan och så har jag 700 kvm i "stan". När vi kom hem efter hela sommaren i stugan ser trädgården ut som "Kom och hjälp". och det känns inte ett dugg kul att börja röja, dessutom jobbar vi båda heltid och åker till stugan varje helg. Vi skulle behöva någon som kommer en halv dag eller nåt och röjer...
          Någon som kan rekommendera någon firma eller enskild i Lund-Malmötrakten?

--------------------

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          kristerh
          Inlägg 10-09-2004, 08:36
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 6 646
          Medlem nr: 3 128

CITAT (Lena N @ 09-09-2004, 21:40)
          Att släppa in en arbetslös eller tonåring helt utan trädgårdskunskaper att röja i trädgården låter äventyrligt. huh.gif

Om jag skulle leja hjälp i trädgården skulle jag nog kräva att personen har kunskap nog att veta vad som ska bort och vad som ska vara kvar. tongue.gif

Lättare saker som att klippa gräs, vattna o dyl kan nog de flesta klara av wink.gif
          man får väl instruera om vad som skall göras. är det någon gröngöling som inte kan något om trädgård får man börja med de lättaste arbetena och se vad de klarar av för att sedan öka arb mängden allt eftersom.
          sleep.gif
          krister

--------------------
          kristerh zon 2-3

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-06-2025, 08:45

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon