CITAT (Suz @ 04-01-2011, 11:35)

Klart jag blir förbannad!
Inte meningen att man ska spara ner vartenda litet inlägg man själv gör ifall att det kommer att plockas bort!
Jag ska ta det med admin, dvs.att mina egna inlägg plockats bort, de andra får göra som det vill (jag har bara haft nåt eller några inlägg som "försvunnit", det finns fler från andra) ville bara höra vad som gällde först!
äh, inget att få högt blodtryck av
när en tråd rensas så tas ju alla inlägg som sas hör ihop, bort.
forumet är admins.
bara o sitta still i båten.
när jag rensar forum så åker hela trådar istället för att plocka inlägg -enklast så.
CITAT (fuchsian @ 04-01-2011, 11:33)

AGVAKUL
Nu blir jag totalt häpen!!! Jag har endast "ignorerat" Suz i den sista tråden där hon ber mig att renssa min PM.
Det är faktiskt riktigt fullt att anklaga mig för era trådar. Jag har inte gjort något, endast "ignorerat" sedan från igår em. hennes inlägg och det bör väl inte drabba andra än mig? ....
Tyvärr har jag inte krafter att orka med dessa saker som det poppar upp. Jag är på väg till min terapeut pga det som hänt hemma och jag tänker inte skriva mer om det eller annat. Jag behöver min ork till mig själv än även bli anklagad för något jag INTE HAR ENS VETSKAPEN ATT GÖRA. ....

Fattar ni nu och leta era syndabockar nån annanstansVH. ...Fuchsian .....
allt skit som händer på det här forumet är ditt fel, har du inte lärt dig det ännu?
fast du hoppar på fel person nu, aqua har inget med det här att göra.
Redigerat av herkules: 04-01-2011, 12:16