CITAT (wolkenkrabber @ 09-09-2004, 16:09)
En objektiv beskriving på ett barn:
En liten människa, som tycker om att föra oljud och skrika så högt det går över allt som är fel. Totalt oförmögen att föra en enkel logisk tanke, förstå konsikvenser eller fatta beslut som inte leder till katastrof. Enormt egoistiskt och bryr sig bara om sitt eget välbefinande.
Sammanfattning: En kostsam egoistisk, högljud jubelidiot i ett litet format.
Detta vill man fatta ett 20 år långt förhållande med?
Jag är en av dessa galningar som skaffat tre av dessa monster att föröka världen med. Och det är det bästa jag gjort, nu är dom vuxna ( 19,20,25). Visst är det som du säger- dom skriker och vill ha sin vilja igenom och detta testande av gränser håller på hela livet. Titta på demonstranter som skriker ut sin vrede- titta på (än värre) alla terrorister som istället för att skrika kastar bomber och dödar.
Vi måste istället fråga oss hur vi kan förhindra alla dessa våldsdåd som utförs av människor som en gång var små oskyldiga söta (ja det tycker jag) barn. Varför och vad är det som förändrar dom- jo det är ju vuxenvärlden- det är ju den som du står och skall gå in i- det är ju där all onska finns. Så fram för mer kärlek för våra medmänniskor stora som små. Ha en tevlig helg!!

(Tack för ordet)