Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> På spåret+Oldsberg
          zaaritha
          Inlägg 08-01-2011, 22:43
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 608
          Medlem nr: 2 237

Såg på text-TV att Oldsberg drabbats av cancer, opererats 2 ggr, hittills
          o får nu strålbehandling.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          netha
          Inlägg 09-01-2011, 22:08
          Länk hit: #2

Gäster

Nej Inga det är inte synd om "de berörda" ... sk kändisar kontaktar själv pressen och vill berätta.

Jag kan inte förstå varför just cancer ska vara sååå hemskt ... 75 - 85 % botas.
          Dubbelt så många dör i hjärt/kärlsjudomar som i cancer och t.ex ALS leder obönhörligt till döden = finns ingen bot.
          Stämmer väl överens vad min familj råkat ut för ... fyra syskon har fått cancer, tre är friska medan en inte överlevde.

Citera
          Anma
          Inlägg 09-01-2011, 23:03
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

CITAT (netha @ 09-01-2011, 22:08) *
          Nej Inga det är inte synd om "de berörda" ... sk kändisar kontaktar själv pressen och vill berätta.

Jag kan inte förstå varför just cancer ska vara sååå hemskt ... 75 - 85 % botas.
          Dubbelt så många dör i hjärt/kärlsjudomar som i cancer och t.ex ALS leder obönhörligt till döden = finns ingen bot.
          Stämmer väl överens vad min familj råkat ut för ... fyra syskon har fått cancer, tre är friska medan en inte överlevde.

Min fetmarkering. Så är det inte alls i alla fallen. Många gånger blir en sk kändis kontaktad av tidningen "du, jag har hört att du har den och den sjukdomen, någon kommentar? Bäst att du svarar något, för vi kommer att skriva om det här ändå blablabla". I det skedet är det bättre, tycker vissa, att kommentera själv än att låta tidningarna hitta på.

Tror du på fullaste allvar att alla sk kändisar vill fläka ut sina privatliv hur som? Några vill det ja, men alla?!

Det är lika synd om en kändis som en ickekändis som blir sjuk. Skillnaden är att de flesta ickekändisar får ha sitt privatliv i fred. Har man historia att berätta och vill göra det kan man ju alltid kontakta någon veckotidning, där finns en och annan hugad reporter som vill skriva om "vanliga" människors elände.

Citera
          netha
          Inlägg 09-01-2011, 23:19
          Länk hit: #4

Gäster

CITAT (Anma @ 09-01-2011, 23:03) *
          Min fetmarkering. Så är det inte alls i alla fallen. Många gånger blir en sk kändis kontaktad av tidningen "du, jag har hört att du har den och den sjukdomen, någon kommentar? Bäst att du svarar något, för vi kommer att skriva om det här ändå blablabla". I det skedet är det bättre, tycker vissa, att kommentera själv än att låta tidningarna hitta på.

Tror du på fullaste allvar att alla sk kändisar vill fläka ut sina privatliv hur som? Några vill det ja, men alla?!

Det är lika synd om en kändis som en ickekändis som blir sjuk. Skillnaden är att de flesta ickekändisar får ha sitt privatliv i fred. Har man historia att berätta och vill göra det kan man ju alltid kontakta någon veckotidning, där finns en och annan hugad reporter som vill skriva om "vanliga" människors elände.

Tror inte alls att alla sk kändisar vill fläka ut sitt privatliv ... men väääldigt många. Allrahelst de som inte dagligdags förekommer i spalterna eller sensationspressen.
          Och hur tror du att pressen vet och kan kontakta ... du vi har hört osv...
          Jo pga den "drabbade" har bett någon ringa och tipsa.
          Säg inte emot nu, för jag har familjemedlem som jobbar i branschen och har ett o annat att berätta.

Men så klart är det lika tråkigt om en sk kändis råkar ut för sjukdom, som det är om Hulda i Småland råkat ut för samma åkomma.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 06:43

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon