CITAT (Myosotis @ 11-01-2011, 14:07)

I så fall är hela filmen fejk vilket jag har svårt att tänka mig!! Det var inte bara påståenden utan en massa olika forskare och det visades både gasbubblor i blodet, inre blödningar, käkbensexperimentet, sändarförsök där de kollade den normala uppdykningshastigheten osv. osv. Jag är medveten om att mycket skit visas på tv och att det går att luras, men jag ser inte riktigt varför något så sannolikt skulle uppfinnas? Vad skulle universiteten ha för nytta av det?
Jag förmodar att det är det här med marinen(Flottan) vi pratar om? De har erkänt vid flera tillfällen att de legat bakom strandningar av valar osv(U.S Navy iaf)där de tränat ubåtsjakt i områden där valar varit aktiva så de förnekar det inte heller.
Så på det sättet är inte den biten fejk men som sagt det är långt ifrån alla fall som har med den biten att göra och det är forskarna överens om men däremot hade det varit bättre att ha ett stort projekt som forskade om helheten än trettio pyttesmå som forskar om väldigt olika teser och där sedan slutresultaten inte kan samköras på ett bra sätt.