SNÖFLINGA och andra med div. besvär.
Jag har tänkt efter och har ett råd till dig ----
be adm. avlägsna bort spindeln, eller byt forum.Jag var totalt ovetande när jag plädrade i de avatarer som fanns att välja på. Där fanns ingen text för att det fick inte att användas.
Jag tycker att det är lite oförskämt att inte ens tacka efteråt, och sedan kan man fråga sig om alla i forum ska gå efter vad en enda medlem inte tål?????

Det är väl ingen anarki här?
Visst finns det fobier, men det är upp till den personen att lära sig att leva med sin fobí eller söka bot till det.
Andra, många hundra ska inte gå i ledtråd för en enda. Det är lite för mycket begärt.
Ingen info fanns ens vid den foton, då hade jag inte tagit den om det hade funnits en varningstext.
Sen finns det i forum flera stötande och störande bilder som man inte skulle vilja se, men för det är jag inte den som kommer med pekpinnar till dom, för det är deras eget val och om inte fler klagar så håller jag också tyst och lär mig att acceptera att alla vi är olika och ta del av deras egenheter. ....Fuchsian.....
CITAT (Suz @ 21-01-2011, 21:46)

Har en väninna med svårt ormfobi och det räcker med att man säger ordet "orm" eller nåt som associerar till det för att hon ska få panik.
Så visst kan en bild vara jobbig för dem med kraftiga fobier!
Så du menar att en enda person ska dominera över vilka bilder vi använder?
Det är mer vettigt att din "ormdam" går i terapi och inte styr sin omgivning. ...Fuchsian...
Vargen,
Den skrämmer även mig, men om andra vill ha den kommer jag klara av den. .....Fuchsian.....
CITAT (Peztis @ 21-01-2011, 20:39)

OJ!
Kan en fobi verkligen vara så illa?!!?
Jag tror att detta är enbart att göra sig märkvärdig. Har man en verklig fobi, då finns det terapi, inte terrorisera hela forumet med sitt. ....Fuchsian....