CITAT (Snöflinga @ 22-01-2011, 10:14)

Elisabeth, meningen med denna tråd var att be Fuchsian ta bort spindeln. Svårare var det inte ... att jag sedan jag skrivit var tvungen ge mig iväg någon timme och därför inte hann tacka straffade sig med råge.
Tycker nog inte detta är någon stor sak. Ville bara ha bort spindeln ... att den nu är tillbaka säger väl bara vad för slags varelse som döljer sig bakom avataren.

Jag tycker att hetsjakten mot
F faktiskt gått alldeles förlångt och ursäkta mig, men jag tycker att den här tråden mera säger vad för slags varelse du är.
Först säger du dig lida av svår spindelfobi sedan säger du att det inte är så farligt men att du inte gillar bilden, och jag tror för min del att allt bara gick ut på att mobba
S. Hade du lidit av
verklig så svår fobi att du inte klara bilder ens så hade du naturligtvis, som någon redan påpekat, ställt in din dator så att du inte behöver se bilder, för bilder på spindlar kan ju dyka upp var och när som helst.
F må vara både egocentrisk och kanske väll fantasifull i sina inlägg men det rättfärdigar inte den mobbing som pågår.
Live and let live!
Gita
Redigerat av Gita: 22-01-2011, 10:41