CITAT (xlxl67 @ 22-01-2011, 18:12)

Tack för underbar läsning av denna märkliga och underhållande som hela tiden tar nya vändningar så fortsätt gärna...
Kanske skulle odla fixa en funktion där man kan igonoera en viss persons avatarer eller avatarer med viss typ av innehåll eller kanske skulle man kunna kryssa i vilka av odlas avatarer man inte vill se under ett användarnamn ...

Hej,
Bra att du tar upp detta med normal resonemang, så då tänkte jag att detta vill jag ge ett inlägg.
Jag trodde i min enfald att det var OK att använda Odlas avatarer, och blev totalt .....

när man sen ber mig att ta bort den och sedan sattes det igång en massa ståhej om detta.
I mitt inlägg till personen i fråga har jag bett om att hon kontaktar Adm. som tar bort spindeln när en sån hysteri sprider sig om det.
Det finns en hel del privata avatarer eller andra bilder som är rätt frånstötande, men har inte sett det som en anledning att peka ut någon.
Jag ville lägga in en egen bild av en blomma, men har inte fattat än hur det fungerar, så av ren inpuls ville jag ha något under mitt nick, så det blev en spindel (gillar dom IRL)
Sedan finns det folk som har fobier, men det finns behandlingar för det, själv klarar jag inte vargen, men skrållar över den. Vargar åt upp våra hönor när jag var liten och den rädslan gör väl att man undviker se bilder av vargar, men jag kallar det inte nån fobi, enbart obehag.
Jag kommer att ligga lågt tills jag har gått igenom min hypnoterapi, för känslorna verkar löpa ammock, och det är inte meningen att ni i forum ska råka ut för. .... Fuchsian ...... tackar för mig.