CITAT (ingrid fuxwall @ 22-01-2011, 19:49)

Har läst och tänkt och undrar varför?
Om man blir illa berörd av något, varför kan man inte då skicka ett pm till berörd person istället för att skapa ett ämne?
Det hade jag valt själv att göra. Men när personen återvänder till tråden, så då finns det ingen panik för spindlar......

Det gör mig konfunterad, vad ville hon egentligen?
Jag tror att det var menad att bli ett ämne, mitt PM är ju öppet för mer privata meddelanden från medlemmar vilka jag behandlar varsamt och tar det på allvar, men detta förstår jag inte alls.
Må du tro att jag satt uppe och tänkte på detta i natt!!!! Maken gick upp i taket och godkände inte mitt agerande att ta bort avataren för att den fanns med i Odlas lista. Trots hans åsikt bytte jag bort spindeln för husfridens skull.
Jag hoppas att detta nu ger en tankeställning till andra, jag orkar inte med just nu mer än jag har gjort åt det hela.
Hade inlägg med Stintan och jag förstår att jag måste ta hand om mig själv just nu, för att inte ställa till mer oreda och har min make att tänka på.
Det är snällt av dig att ha stannat upp och tänkt på detta, det uppskattar jag och det ger mig mer ro i själen, jag återkommer sen när jag får ordning på mina känslor under och efter min terapi.
Dock har jag varit lyhört och tagit itu med mig själv, der skämms jag inte för att erkänna.
Tack och ha det gott! .....

... Fuchsian....