Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
Så var det dags för att samlas i årets tråd för middagen som vi brukar ordna till helgen när mässan är!
Tidigare år har vi haft den på lördagen (som i år faller in den 26/3) Jag skulle vilja höra med er om ni tycker att vi ska göra som tidigare... Varför vi valt att ha våran träff på lördagen är ju pga att AoT har sin på fredagen och jag vet att några av er vill kunna gå på båda träffarna. Hur tycker ni? Sen vill jag höra med er om ni känner att det är ok att vi som tidigare väljer ställe och sätter tiden som vi brukar göra? Tiden brukar vara att komma mellan 19.00 och 19.30 för att samlas och sätta oss till bords!
Om ni känner att det är bra att göra så, då är det bara att skriva in era namn och hur många ni blir så att vi kan räkna in alla (några enstaka som läggs till brukar inte vara några problem) men vi behöver ju ha koll på hur dom ska boka och vad vi ska välja för ställe!!
Jag kommer att höra med blomkronan om hon även i år kan hjälpa till (det är nog inga problem ) ev kommer jag inte kunna styra upp allt pga förhållanden som gör att i Mars kanske jag inte kommer ha energin över.... Så känner någon för att ställa upp så kan ni bara säga till!
Snart ses vi vänner!! Jag längtar och det ska bli så trevligt att träffa vänner både dom som jag sett flera gånger tidigare och självklart nya som jag hoppas vill komma med i år!!! Då börjar jag då
Malin72
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"