theseraphim jag är inte den som säger ja och amen till allt. Och jag har talat om hur svårt handikappat mnan blir med yrsel (kommer inte ett steg utanför lägenheten utan min sambo)
Var t.ex. hos en neurolog flera gånger. När jag så en gång var på apoteket så sa apotekaren att det ligger enrecept där sedan 3 månader. Jag var ju frågande, men när han sa läkaren så visste ja ju att det var från neurologen. Jag har varit 2 gånger hos honom efter att han skickade receptet men inte ett ord.
När ja ringde läkaren och frågade varför han skrev ut denna medicinen då fick jag till svar: jag vet inte.....
Då bleb jag ju lite lätt arg och sa att men människa du måste väl veta varför du skriver ut något. Du får inget svar sa han bara flera gånger. Apotekaren hade ju varnat mig för denna medicinen och när jag läste på nätet så stod det överst under biverkningar, svår yrsel..... Och det skrev han ut MOT Yrsel.
Nu har jag nästan gett upp, man kommer inget vart
Min sambo och jag har ju lärt oss att man alltid måste ha ett vittne med sig, så nu är vi alltid 2 när en av oss går till läkaren.
Gnon även om man har en diffus åkomma så skall dom göra sig besväret att komma åt problemet, inte bara rycka på axlarna. Klart det är enklast
Elisabeth
Redigerat av Elisabeth-Västkustkolonisten: 15-02-2011, 14:09
|