Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          > Utan telefon i 2 veckor, har jag rätt till ersättning?
          Myosotis
          Inlägg 23-02-2011, 15:40
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          Efter stormen för drygt två veckor sen var jag utan telefon fram till igår (det funkade redan på måndageftermiddagen men sen var de tvungna att bryta igen för att laga ordentligt igår). Det har kommit en telefonräkning under den tiden. Månadsavgiften är för perioden 4.2. - 3.3. Ska jag betala den först och bråka sen eller hur gör man? Det känns lite farligt att låta bli att betala, men samtidigt kan det ju vara så att de de tycker att jag godkänner beloppet när jag betalar det?


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
           
          Nytt inlägg
          Svar
          Gossen Ruda
          Inlägg 23-02-2011, 16:54
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem sedan:
          08-11-2002
          Medlem nr: 296



          Om Telia inte tog emot en felanmälan är du säkerligen kund hos Tele2 och då skall du vända dig dit och ingen annanstans. Har du lämnat Telia har vi inget ansvar, man kan inte både äta upp kakan och ha den kvar.


          --------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

          Straight for ever. Cogito, ergo sum.
           
          Citera
          ingrid fuxwall
          Inlägg 23-02-2011, 18:39
          Länk hit: #3


          Medlem
          Antal inlägg: 4 792
          Medlem sedan:
          29-05-2005
          Medlem nr: 5 891



          CITAT (Gossen Ruda @ 23-02-2011, 16:54) *
          Om Telia inte tog emot en felanmälan är du säkerligen kund hos Tele2 och då skall du vända dig dit och ingen annanstans. Har du lämnat Telia har vi inget ansvar, man kan inte både äta upp kakan och ha den kvar.

          Instämmer
           
          Citera



          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 09:51
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon