Jag ska nog mestadels förvalta i sommar. Är mitt sista år på universitetet och då jag inte har CSN-lån är det lite skralt. Iofs har jag fått sommarjobb så jag ska inte klaga allt för mycket, ser riktigt fram emot sommaren. En ny Södertäljeklematis skulle jag dock vilja få in för jag "har en plan"

och det är klart om något frusit ihjäl kanske jag får hitta på något. Tror ev. min Tornedalsros ska få flytta ut till "guerilla gardening" också, för det är ganska mycket rotskott där den står nu. Hade ju gärna velat ha en Quadra på framsidan också... hmm. Kanske när jag får sommarjobbspengarna
En Lions rose och Complicata är lite dregelobject liksom rugosan Schneekoppe. Men det kommer ju fler år, när man kanske har jobb och riktig lön *muahahahah Då kan jag gräva fram den gamla dregelobjektlistan jag har nånstans som (om jag minns rätt) var mycket längre
Sen har jag satt en del perennafrön, dom kan få fylla ut lite i sommar om dom tar sig, än är det små små plantor =) Jag tror det kommer bli jättefint. Är så glad över trädgården, hur den tagit sig de senaste 5-åren fast den är liten. Mycket hjälp från er Odla-iter har jag fått
Redigerat av Ezereht: 02-03-2011, 01:55
Temptations come, as a general rule, when they are sought.
-Margaret Oliphant
--------------------
zon 5