Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Nytta och nöje i Holland
          ingrids
          Inlägg 28-02-2011, 09:42
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 677
          Medlem nr: 8 727

Julbar lite stilla - har nu bokat en jobbresa till Holland i maj (efter Koekkenhof har stängt tyvärr) och petat in några semesterdagar också (vilket vi får göra så länge inte resan blir dyrare och vi betalar uppehället själva). Kommer att ta mig från Amsterdam till Maastricht via så många trädgårdar som ryms på 4-5 dar. Har aldrig varit i Holland, men snokat en del om sevärda trädgårdar. Kommer att vara utlämnad till allmänna transporter.
          Några tips på trädgårdssevärdheter eller allmänna tips på Holland som jag aldrig varit i förut?

--------------------
          Trädgården blir aldrig klar, men vissa dar känner jag mig rätt färdig

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          fuchsian
          Inlägg 05-03-2011, 09:33
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

Men snälla nån!!! confused.gif

Jag är inte sån som skilljer på er i forumet, alla ska få den chansen att se på dem när ni vill.
          Jag håller på att arbeta med dom, men jag har meningen att ha det öppet att alla kan se som vill.
          Jag har ju inte varit så kurant som du kanske vet och det har tagit sån tid med allt när koncentrationen ligger nere.
          JAG LOVAR att sätta ut en ny tråd då jag känner att nu får det vara nog för min del, det finns olika album och enl. Ingemar, Adm. ang, mina dock- knyppel - oljemålningar ska inte vara på nätet men jag får behålla dem stängda och vid frågan ha dem öppna, så det kollade jag med honom om att så får jag göra.

Jag meddelar även om den saken när jag startar den bildtråden, så liiiiite tålamod, kommer ni att se mer än det som fanns innan.
          Jag håller på med tyska blomsterlådor, och kommer att fota sen där nere för att ni får se vad de har till salu. ..... tummenupp.gif du kan väl vänta lite till??? ....Fuchsian .....

Redigerat av fuchsian: 05-03-2011, 09:37

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 06-08-2025, 09:59

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon