Hej på er! Längesen jag vet men här jobbas det på! Det som gäller på "fritiden" är dusch mat å sömn!
Men här kommer en liten lägesrapport
ren_001p.JPG ( 27.6k )
Antal nedladdningar: 33Isoleringen på väg hem,den är helt baserad på trä och miljövänlig den kliar inte alls men kan vara lite svår att skära en av fördelarna är att man inte behöver använda plast.
ren_009.jpg ( 42.23k )
Antal nedladdningar: 34Här håller vi på med väggarna
ren_012.jpg ( 40.16k )
Antal nedladdningar: 30och här är det golvet i vardagsrummet,det låg fullt med sågspån där men vi hällde upp i sopsäckar och en granne som har hästar hämtade dem vi ska få hästgödsel istället
ren_008.jpg ( 32.26k )
Antal nedladdningar: 93Här är braskassetten det ska ju målas och sättas upp några plåtar på sidorna så det blir snyggt men funktionen är det inget fel på!
Vi har hittat ett jättesnyggt badrumsskåp
http://www.bjorbobadrum.se/469.phpVi hade tänkt att ha det på väggen som synns här sen toan och duschen på rad på kortväggen skåp för handdukar och i smygen tvättmaskin
ren_006.jpg ( 42.12k )
Antal nedladdningar: 35
ren_007.jpg ( 32.68k )
Antal nedladdningar: 54va tror ni om det?
Jo vi avslutade köksköpet igår det blir nog helt fantastiskt känner mej helnöjd men har inga bilder här men jag återkommer det lovar jag!!
Avslutar med några bilder av vår första egna ved
ren_010.jpg ( 52.61k )
Antal nedladdningar: 33
ren_011.jpg ( 59.13k )
Antal nedladdningar: 87Det fick plats väldigt mycket bilder hoppas de inte är för små nu!!