Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> ME, Någon som känner till?
          malcolm
          Inlägg 14-03-2011, 20:23
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem nr: 30 311

Såg ett progarm på TV igår (Sofias änglar) som handlade om en man som var totalt orkeslös och jag undrar om någon här känner till symptomen? Det handlar om att vara totalt apatisk/orkeslös utan att orka med någonting och att bli helt slut för ingenting.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Eva i Skåne
          Inlägg 15-03-2011, 15:20
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem nr: 110

Det är klart att du inte ska ge dig ut i kanoten, åtminstone inte ensam, om det finns risk att du blir yr och svimmar, men sälj den inte! Du kan väl ha kvar den och försöka se fram mot att du ska må bättre och kunna använda den igen.

Jag vet inte alla problem som kan uppstå efter en stroke, men det låter som du är deprimerad, vilket är förståeligt med tanke på många saker jag läst du skrivit om nu och tidigare. Får du nån behandling för det? Samtal?

Jag har två söner vars vardag ofta är just så som du beskriver med att all energi går åt till en "småsak", att handla eller bra ringa ett samtal känns som nästa oöverstigliga berg. Det är en tuff tillvaro där det inte är lätt att vara nöjd med livet. Men det finns dagar som är lite bättre. Hoppas du också har sådana ibland! trostar.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-07-2025, 00:45

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon