CITAT (Markus_H @ 17-03-2011, 14:06)

ni som undrar varför Fuchsian blev avstängd kan ju läsa i min gästbok tex där anklagelser om barnmord och diverse nedsättande omdömen är postade av henne. I tråden som blev borttagen hotade hon mer eller mindre personer med advokater och div konsekvenser.
Jag tror att flera drabbades av att få sina gästböcker spammade med inlägg igår.
Ett ganska vanligt beteende av vårat eviga forumtroll. När hon blir avslöjad passar hon på att slänga vettlösa anklagelser omkring sig innan hon blir avstängd. Beträffande ni som haft god kontakt med f så förstår jag er reaktion, hon är bra på att skapa förtroende. På tiden när reserv härjade här var det några som fick god hjälp av "Janne" när de hade svårt på det personliga planet. Det var bara det att fallet blev stort när det visade sig att "Janne" hette Pia. Några hade mycket kontakt via PM, mail och MSN. Aldrig via telefon för det hade varit svårt.

Nu utgår jag från att f är Pia, jag kan ha fel men mönstret är för tydligt. Jag har varit med här några år.
P.S. Nu går vi vidare och försöker glömma det här. D.S.
Redigerat av Gossen Ruda: 17-03-2011, 14:22