CITAT (Markus_H @ 17-03-2011, 14:06)

ni som undrar varför Fuchsian blev avstängd kan ju läsa i min gästbok tex där anklagelser om barnmord och diverse nedsättande omdömen är postade av henne. I tråden som blev borttagen hotade hon mer eller mindre personer med advokater och div konsekvenser.
Jag tror att flera drabbades av att få sina gästböcker spammade med inlägg igår.
Jag har (jag har dock inte deltagit i Småprat särskilt mycket) tidigare skrivit att jag uppfattar F som oförarglig (och oftast hoppat över inläggen), men inte är den h*n utser sig för att vara. Men när jag läser din gästbok ser jag det som självklart att stänga F.
Det här är (primärt, väl) ett trädgårdsforum. Jag kommer inte ihåg om det var pelargonsällskapet eller trädgårdsamatörerna som stängde ner hela forumet p.g.a. "överträdelser". Det var nog pellissällskapet. Herregud, ett pellisforum. Är det för att vi här är anonyma (spånar fritt)? Eller handlar det om en
liten klick människor (med "ohälsa"), ser hela sitt liv i ett forum o.s.v. (spånar fortfarande fritt)? Var finns hjälpen för dessa människor?
CITAT (malcolm @ 17-03-2011, 19:50)

Så det är okej att anklaga någon för barnamord då tycker du?
Det är inte OK. Vi såg alla i Markus gästbok att det är en sjuk människa.