CITAT (silos @ 17-03-2011, 18:08)

Jag tycker att var och en som är drabbad kunde titta in i sig själv för att ta reda på varför man reagerar som man gör.Ingen kan ändra på Fuchsian eller någon annan människa,bara sig själv kan man ändra.
Att kunna förlåta gör att man kan gå vidare......
Snälla Solis, jag inser att polletten inte har fallit ned än. Du vill människor väl och vill tro väl om dom. Men jag har reagerat på Fuchsian som jag har gjort därför att jag såg vilket dubbelspel hon höll på med. I PM efter PM höll hon på att vara vänlig och inställsam och pratade om att komma på träffen i Väst och i samma diskussionstråd gick hon personangrepp mot flera, kastade anklagelser och ljög rent ut om vad vissa skulle ha sagt till henne privat. Hon duperade folk och manipulerade för att framstå som ett offer och kunna skapa motsättningar på forumet.
Kolla på min profil vad hon skrev om Malcolm som stod upp och försvarade henne inför andra och ville tro gott om henne! Hon har utnyttjat folk känslomässigt för att få sympati själv. Jag vet inte hur många som har drabbats av henne på odla men det är nog minst ett tiotal som på olika sätt har drabbats.
Sen kom hon och hotade med sina advokater och inflytelserika bekanta men det skrämde mig inte alls. skulle hon anmäla någon på odla för förtal och polisen begär ut loggade filer från odla så skulle det ju synas att hon själv hade skickat de första anklagelserna och triggat igång allt. Så det ar bra tomt prat som allt annat hon skrev.
Sen vill jag säga till dom som skickat PM till mig och visat omtanke. Tack så mycket men jag har inte lidit skada själv av det. Jag blev bara förbannad på hennes beteende. Men tack och lov gick hon i fällan och gjorde bort sig tillslut.