CITAT (Red Top @ 29-03-2011, 00:45)

Ärligt talat tycker jag du gjorde fel, Netha, som lämnade ut innehållet i ett PM ställt till dig. Oaktat forumregler är det i mina ögon ett riktigt klavertramp.
Det spelar ingen roll vad PM-et handlar om. Det är helt enkelt oförskämt att göra som du gjorde. Ditt förtroendekapital gick snabbt i botten.
Tyckte du kanske att forumet blivit för lugnt för din smak, så du var tvungen att ställa till med bråk?
Om du och Anma har något otalt med varandra, tycker jag ni ska lösa det på annat sätt. Inte som du gör, med tvetydiga ofullständiga kommentarer.
Du låter som den värsta skvallerkärring.
Nämen där har du 100%v fel ang mig, Är ingen skvallerkärring och lämnar inte ut privatra PM ... berättade bara i stora drag vad Anma eg var ute efrter. Allt går inte att lämna ut ... det vet jag.
Jag har inget otalt med någon i forumet! Är mig helt främmande att ta ett forums inlägg på stort allvar.
CITAT (Anma @ 29-03-2011, 00:48)

Vadå, försöker du fiska fram vem hon är eller? Kommer inte att lyckas.
Jag är inte ett dugg rädd, däremot tycker jag att man ska hålla hårt i att PM är PM och inte offentligt innehåll.
I ett enda fall ger jag ut PM innehåll, det är om jag skulle få hot i PM. Då skulle jag enbart meddela forumansvariga.
Du måste ha extremt tråkigt liv som hittar på en massa intriger där inga finns.
För det första så vill jag gtala om förr dig att jag fullständigt skiter i vem som är vem.
I ett Internetforum gäckar många inte riktigt friska ... jag påstår inte att du tillhör dem.