Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Går det att rädda min gamla kära skinnsoffa?
          Eva i Skåne
          Inlägg 08-04-2011, 16:37
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem nr: 110

Jag antar att det inte finns nån räddning för en skinnmöbel som spruckit i skinnet på sitsen, men här finns ju så många påhittiga människor så kanske sitter nån inne med en mirakelkur blush.gif
          Soffan är gammal, lite nedsutten och sliten i sömmar på utsatta ställen, men jag älskar den. På ett ställe har skinnet verkligen gått sönder på en 6-7cm, på nåt ställe är det bara skavt och matt och på ytterligare ställe finns nån reva (ev av hundklor).
          Det går ju att lägga en filt där den är trasig, men det blir snabbt knöligt.
          Överdragsklädslar i tyg har jag aldrig sett till en hörnsoffa och dessutom har jag aldrig sett nåt som varit acceptabelt i min smak, utan brokigt och blommigt.

Ett universalmedel som man sprayar på och som bildar en ny "hud" vore drömmen confused.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-09-2025, 03:47

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon