CITAT (*Stintan* @ 13-04-2011, 01:19)

Vem har sagt att dom inte får välja själva? Jag har inte påstått något utan ställde en fråga och upplysningsvis är det här ett diskussionsforum.
För övrigt får du gärna säga du till mig och så undrar jag om du alltid är lika dum.
Tja, du skrev ju detta, citerar "Jag förstår nog inte riktigt heller att det ska vara OK att ha dubbla medborgarskap. Varför vill man ha det?"
Där säger du indirekt att du inte tycker att det ska vara okej att folk har dubbla medborgarskap, och jag bad dig nämna en anledning till varför det inte bör vara okej. Om du inte kan nämna en sådan anledning (dvs du tycker att det är okej att ha dubbla medborgarskap, så finns det ju en orsak till varför du tycker så) så har vi kommit till en motsägelse, baserat på vad jag citerade, och man kan alltså dra slutsatsen att du ljög.

För övrigt är vitsen med att skriva "ni" att man då indirekt kan rikta sig till flera personer. Hade varit ganska opraktiskt om man endast kan skriva till en person i varje inlägg...
För att svara på sista frågan

Nej, jag är inte alltid lika dum, försöker hålla det på ungefär samma nivå som den jag skriver till. Fast den här gången kan jag erkänna att jag inte lyckades. Men påminn mig gärna nästa gång så ska jag se till att försöka framstå som mycket dummare så att det matchar din nivå

För guds skull, hetsa inte upp dig nu över det sista stycket, det är meningen att det ska vara skämtsamt
Redigerat av ryss_борис: 13-04-2011, 14:49