Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> 10 saker du aldrig ska säga på jobbet, Har du eller någon arbetskamrat gjort bort dig någon gång?
          merlin68
          Inlägg 26-04-2011, 18:32
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4 044
          Medlem nr: 28 369

Hittade den här artikeln på nätet yaay.gif

http://www.e24.se/toppjobb/karriar/10-sake...13.e24#?imgID=9

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          omk
          Inlägg 27-04-2011, 00:07
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 549
          Medlem nr: 32 435

Säger / gör folk sådana här grejer på jobbet, verkligen ???

Tråden handlar väl inte BARA om artikeln, så ...

Vad gäller att "göra bort sig" ... DET är en helt annan sak !!
          Har 2 grejer som jag fortf skrattar åt, men som, när de hände, INTE var så kul ...

1. Vice brandchef i X-stad. Han är en riktig charmör och hans fru vet om det. Jag sprang på honom och hans fru på en stormarknad. Han säger "Hej, hur är det ?" Jag stirrar, fattar inte vem han är, men när jag väl gör det, säger jag "Nämen HEJ, jag kände inte igen dej med kläder på !" w00t.gif Hans fru verkligen VRÅLstirrar på mig OCH honom. SÅÅÅ PINSAMT !! blush.gif Vad jag menade var, att jag inte kände igen honom med CIVILA kläder på. Var ju van att se honom i uniform ... Kommer inte ihåg hur jag kom därifrån, men mumlade väl nåt om att jag hade bråttom ...

2. En jättetrevlig, men orolig äldre man ringer till mig och vill ha hjälp till sin fru, som har ramlat och troligen brutit lårbenshalsen. Jag hör, i telefon, hur det låter i bakgrunden, som om nån hade ont, och frågar om det är frun jag hör, varvid maken säger "Nej, det är vår hund ..." Hoppsan !! whist.gif
          HUR fortsätter man det samtalet ?? PINSAMT !! Men det redde upp sig på nåt sätt och jag tror inte att nån tog illa vid sig.
          giggle.gif

Redigerat av omk: 27-04-2011, 00:07

--------------------
          Women and cats do as they please, men and dogs should relax and get used to the idea - Robert Heinlein

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-09-2025, 03:44

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon