Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vitt ludd på jorden, I många av mina sådda växter
          Suz
          Inlägg 04-05-2011, 16:51
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 956
          Medlem nr: 10 095

Hej!
          Eftersom det nu krävs inloggning för att kunna läsa någonting kan man heller inte använda sig av google.
          Om jag googlar och hittar en intressant länk (oftast på Odla) och klickar på den krävs inloggning och när jag så loggar in kommer jag inte till det jag sökte utan måste då använda mig av Odlas egen sökfunktion vilken jag tycker är hemskt hemskt dålig!!!!
          Därför gör jag ett nytt inlägg och ber tusen gg om ursäkt om denna fråga är besvarad någon annan stans!!
          (liiiiite upprörd över detta nya med inloggningen som försvårar en effektiv sökning ranting.gif )

Jag har i en del av mina frösådder upptäckt ett vitt ludd på jorden...och när jag sedan grävde med fingret ser jag att plantorna nästan släppt och är på väg att dö.
          Jag tänkte direkt att det var sorgmyggor och gick och köpte det dyra Nemablom.
          Men nu....innan jag ska använda det funderade jag på om det verkligen ÄR det??

Frågar er experter här innan jag slänger ut påsarna för 400kr i onödan..

STORT tack på förhand!!
          //Suz

--------------------
          Zon II

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 07-08-2025, 01:31

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon