Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Smitare, Blir så förb...
          malcolm
          Inlägg 09-05-2011, 07:42
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem nr: 30 311

Upptäckte denna skada på höger bakdörr på min bil igår, någon har orsakat denna buckla och bara åkt därifrån utan att lämna en lapp eller någonting. Antar att jag inte får något på försäkringen eftersom jag inte vet vem som orsakat den eller ens när och var det skett. Skadan sitter på höger sida och på den sidan är man ju sällan som förare, blir rent ut sagt förbannad när folk beter sig på detta viset. Lär kosta en bra slant att reparera detta och även OM försäkringsbolaget ställer upp så är det flera tusen i självrisk, pengar som jag inte har. ranting.gif

Bifogad bild

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          malcolm
          Inlägg 09-05-2011, 11:01
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem nr: 30 311

Kollade igen och såg att plåten som Mekonomen har är den biten som sitter under listen och huvudbucklan sitter ovanför, skall dock försöka byta ut en bit mitt i dörrpanelen men den klipper jag till själv och svetsar dit. Har gjort plåtarbeten på bilar förr med gott resultat så det skall nog fixa sig. Den behöver ju inte se ut som ny heller, när jag lagade min Opel Kadett blev resultatet så bra att det inte ens syntes att jag gjort nå´t.

Redigerat av malcolm: 09-05-2011, 11:02

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 09:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon