Jag hade en egen kommentator via Facebook, han var enda anledningen till att jag tittade på allla bidrag. Såå träffsäkra kommentarer!
"Schlager-chock. Först ska Finland rädda världen, iförd enbart pressveck. Sen kommer en trumpetare i kul mössa."
"Första inslaget som inte är direkt pinsamt är istället totalt intetsägande. Howard Jones frisyr är dessutom härmed helt förlåten."
"Litauen kanske skulle fokusera lite mer på att betala av lånen?"
"Mona Seilitz går igen. I Ungern."
"Bananer i pyjamas har ny karriär på g. Irland kallade in dem till schlagerfest."
""My body wants you girl." Vad vet Erik om det? Han borde sjunga om att byta Pokemon-kort."
"Grekland är ju jävligt bra! Det där var ett budskap till den ironiska generationen."
"Sovjet - allt är förlåtet."
"Frankrike. Nu kan vi pinka. ( De har klonat fram en blandning av golvmopp och Loa Falkman!)"
"Kul låt. Synd bara att italienaren drog i sig en lastpall valium innan sändningen."
"Okej att basisten är stöd till sångerskan. Men vem stöttar basisten?"
"England är lika bra på Eurovision som Sverige är i cricket-VM"
"Jag ska rösta på Moldavien för hela barnbidraget (dock inte för att de personifierar begreppet hasch-tomte på ett så fint sätt)."
"Om man bortser från de dansande spermierna är Tysklands bidrag coolt.
"Alexander Ryback utan fiol, utan refräng och utan oljemiljoner i promotionpengar är Rumäniens bidrag i år."
"Dom är bra på storslalom och att sjunga högt."
"Mix Megapol fick precis stoppa bandaren och göra om hela sommarens tablåer. Azerbaijan ska liras. Jämt."
"Saade har bara en handske och i Slovenien har de såna där vantar utan fingrar. Jädrar vad de kommer att frysa, schlagerartisterna, när kvicksilvret börjar sjunka igen."
"För min del får Island döda alla valar i Atlanten, bara de här grabbarna går av scenen."
"Las ketchup utan sprutt."
"- Vad jobbar du med? - Jag petar i sand. Det blir skitsnyggt! Tyvärr sjunger min polare samtidigt."
"Serbien var bra. Fram tills jag fick epilepsi."
"Nästa avsnitt av Stargate Universe utspelar sig i Georgiens bidrag."
"Nä. Jag ska äta mer tejp imorrn. Nu får Moldavien klara sig utan min hjälp."