CITAT (Gossen Ruda @ 08-06-2011, 12:48)

...Om det är någon som tror att jag skulle sluta att rekommendera medlet pga era inhopp så måste jag göra er besvikna...
Det begriper vi väl att du är ett hopplöst fall. Men om någon som inte känner till effekterna frågar och bara får svar av dig, så kan h*n få intrycket att det skulle vara ofarligt och okontroversiellt. Därför tycker jag att det är bra om vi som inte håller med dig fortsätter att varna folk så att de ser att det finns olika inställningar och kan bilda sig en egen uppfattning.
CITAT (Anja Danmark @ 09-06-2011, 23:03)

Det kan godt være, at du mener, at vi, der ikke vil bruge Roundup, er fanatiske - men jeg synes nu ikke, at det virker mindre fanatisk at skrive sådan:
"Jag kommer därför att intensifiera mina rekommendationer om detta förträffliga preparat så att alla inser fördelarna och kan bortse från alla flummiga motståndare"
Hvis du absolut skal bruge det skidt, så gør det dog i stilhed og respekter, at en del af os her ikke er enige med dig - i stedet for at oprette en indlæg, der ikke tjener noget som helst fornuftigt formål...
Mvh
Anja

Mycket bra skrivet!