CITAT (Katarina Odla.nu @ 04-07-2011, 08:02)

Hej igen!
Tack för era jättebra svar!
Trampendal undrar om jag är anställd på redaktionen och verkar frågande till att jag vänder mig till forumet med en undran om pelargoner. Jag är redaktionschef på Odla.nu. Detta innebär att jag skriver artiklar, redigerar, anordnar tävlingar och knyter samman hela arbetet på redaktionen. Jag är utbildad kommunikatör och trädgårdsingenjör. Men jag är inte på något vis fullärd, det blir de flesta av oss aldrig. När jag får frågor från läsare väljer jag ofta att skriva en artikel i ämnet på Odlas sajt så att andra som undrar också ska få hjälp. Ibland svarar jag personen direkt i mejl och ibland går jag ut på Odlas facebook eller forum och ber om hjälp och tips, när jag känner att mitt eget svar kan behöva fördjupas. Jag vet att det vimlar av människor runtom i landet som sitter på så mycket kunskap och erfarenhet om trädgård och odling och som gärna delar med sig till andra. Bland annat detta är just Odlas forum till för. Vi kan alla bli hjälpta av att höra många sidor av samma sak och med andras hjälp och tips prova på nya saker.
Ha en bra dag!/önskar Katarina
Hej Katarina!
Jag var onödigt sur i mitt svar, kan kanske skylla på en dålig dag.
Såklart att du ska fråga!