CITAT (*Stintan* @ 08-08-2011, 19:45)

När du skriver som om du tror att vi inte är tänkande människor då reagerar jag. Skriv du vad du vill, jag trodde bara att du ville något med huvudrubriken för det var jag mer intresserad av än vad sekter sprider för dynga på nätet.
/Kliver av här/
Vadå som om andra här inte vore tänkande människor och varför skriver du VI,det är ju DU som svarar mig!
Det är ju väldigt lätt att komma från huvudämnet.....
Men som sagt du behöver ju inte läsa och bli störd!
CITAT (xlxl67 @ 08-08-2011, 19:42)

Vilket menar jag inte skulle ha hänt?
Såhär står det bla i början av texten:
"Författaren menade att judeutrotningen inte skulle ha ägt rum om inte psykiatrikerna drivit rashygienen så hårt."
Författaren och Szasz har en uppfattning om vad Psykiatri är som få andra experter inom området håller med om. Det är bara att läsa många källor och bilda sig en uppfattning. Det räcker inte med en länk eler ngt Youtube-klipp. Man kan bli lurad då. Var källkritiskt - det finns oftast jättemånga människor som har inblick och vet saker i ett ämne. Det är ett hån mot offer/anhöriga att beskylla psykiatrin för judeutrotningen på ca 6 miljoner människor. Det var en sjuk politik som var orsaken.
Det är härligt att du är så nyfiken men var källkritiskt!

Tydligen var det politiker som tog efter psykiater i det fallet!?Och visst skall man inte endast skylla på psykiatrin,det vore ju fel,det håller jag med om!