Jag tycker inte att gamla trådar ska tas bort, de innehåller mycket matnyttigt på många olika sätt.
Men den senaste tiden har jag faktiskt svarat i trådar som jag senare sett varit gamla. Hade jag sett det tidigare hade jag gjort ett av följande: * Avstått att svara just för att trådskaparen med största sannolikhet inte är så intresserad längre eller ens är kvar på forumet. Jag svarar ju till absolut största delen på tråden för att TS har en fråga, inte för att fylla på ett bibliotek med information. *Formulerat mig på ett annat sätt. Känns jättefånigt att svara på gammalt ibland.
Det har även hänt ett par gånger att jag börjat skriva något men sedan insett att tråden är gammal och jag inte längre kan hjälpa TS och därför har jag valt att inte posta inlägget.
Ibland skriver folk att de nu väcker liv i en gammal tråd och det är ju jättebra, då reagerar man. Jag skriver ytterst sällan i en tråd utan att ha läst igenom allt innan. Men att få alla att skriva så blir nog svårt när en del inte ens kan skriva vettiga rubriker utan bara skriver Hjälp! Vaddå hjälp...? Med vad?
Jag tycker att det är många fler trådar som har väckt till liv nu under senare tid men det kanske har med att det är många nya trevliga forumister också! Det är ju jätteskoj, det!
Som sagt, trådarna tycker jag ska vara kvar men jag skulle allt bra gärna vilja se eller veta lite bättre att det ÄR en gammal tråd.
Redigerat av Peztis: 16-08-2011, 20:26
--------------------
* ~~~ * Besök gärna min blogg bladsomblad.blogspot.com * ~~~ *
|